miércoles, 11 de febrero de 2015

mini resaña- Where he road takes me


Titulo: Where the road takes me
Autora: Jay McLean
Páginas:323
Idioma: Inglés
Sinopsis:Chloe has one plan for the future, and one plan only: the road. She’s made a promise to herself: don’t let anyone in, and don’t let anyone love her. She’s learned the hard way what happens if she breaks her rules. So she’s focused on being invisible and waiting until she can set out on the road—her dream of freedom, at least for a little while.
Blake Hunter is a basketball star who has it all—everything about him looks perfect to those on the other side of his protective walls. He can’t let anyone see the shattered pieces behind the flawless facade or else all his hopes and dreams will disappear.
One dark night throws Chloe and Blake together, changing everything for Blake. For Chloe, nothing changes: she has the road, and she’s focused on it. But when the so-called perfect boy starts to notice the invisible girl, they discover that sometimes with love, no one knows where the road may lead.
Opinión:
  Leí este libro porque uno de los retos que tengo este año es leer más libros en inglés y este me parecía un buen libro para empezar, y así ha sido. Se lee muy rápido y tiene un inglés muy asequible.
  La historia me ha gustado ya que hay algunos giros que no me esperaba, sin embargo me parece que la trama se desarrolla muy lento al principio y muy rápido al final, como si la autora quisiera terminar ya el libro.
  En cuanto a los personajes me ha gustado  mucho la historia de cada uno, pero aunque tienen una historia muy buena los veo un poco planos, además la protagonista es muy predecible.
  Un libro entretenido, para pasar el rato y mejorar el inglés.

                                                                PUNTUACIÓN 3/5

No hay comentarios:

Publicar un comentario